4 Ağustos 2012 Cumartesi

Google Sosyal Medya Şirketi Satın Aldı

Google Sosyal Medya Şirketi Satın Aldı

Google, dört yaşında keşfedilmemiş bir web 2.0 kuruluşu olan Wildfire'ı elde ettiğini duyurduğu bir web site makalesi yoluyla duyurdu. Google, bu satın alma ile kullanıcılara "sayfalarını, uygulamalarını, tweet'lerini, video filimlerini, sponsorluklarını, reklamlarını ve fazlasını tek bir sahadan yönlendirmeye" yardımcı olmak istiyor. Google'ın Wildfire için 250 milyon doları gözden çıkardığı söyleniyor, ama bazı membalara göre arama devi bu elde etme için 400 milyon $ tüketmiş olabilir.




Wildfire, şu an Virgin, Cirque du Soleil, Gilt Group ve Spotify gibi markalar tarafından farklı sosyal internet sitelerinde içtimai özellikleri tedvir etmek (yönetmek) üzere sarf ediliyor. Satın alma ile birlikte firmanın kurucuları olan Victoria Ransom ve Alain Chuard, Google'a katılacak. Wildfire yardımcılığıyla Google'a bilinmeyen analiz araçları iliştirilecek. Bu araçların maksatları "daha güzel ve daha fazla zinde içerik" ve "daha fazla anlamlı etkileşimler" sözcükleriyle izah ediliyor.

Wildfire ortak kurucuları, firmanın world-wide-web sitesinin web site'unda yaptıkları beyanda Google ve Wildfire birleşiminin dijital medya pazarlamayı yönetme yönünden daha iyi 1 platform meydana getireceğine inandıklarını söylüyorlar: "şuan için, markaların kendi toplumsal katılım ve reklam kampanyalarını tüm nette ve Facebook, Twitter, YouTube, Google+, Pinterest, LinkedIn gibi tüm sosyal faliyetlerde işletmelerine izin takdim ediyoruz ve alıcılarına verimli deneyimler sunmasını sağlıyoruz. Demek ki Wilfire, tüm zamanki gibi işlemeye devam ediyor ve hizmetimizde bir değişiklik olmayacak."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder